Monday, February 27, 2012


>>Assalamualaikum w.b.t
>>Lame da rasenye x post entry kt blog ni
>>lagipun xramai yg msk blog ni kan,hehe
>>Bkn nak cari populariti tp blog ni jd tempat perkongsian bg semua yg mahu berkongsi - pendapat, idea2, dsb
>>Pertamanya, nak mengucapkan syukur, thn ni da msk umur 27 umur ku
>>kalau timbang2 amalan ni kantoi lg ni...
>>yg ke-2 just nk inform aku tak lagi menjual perfume dlm blog ni - da xde supplier
>>yg ke-3 aku nk jdkan blog ni tmpt aku leh update seme bende yg aku leh kongsikan...
>>yg ke-4 kepada seme fwenz aku, aku nk mintak maap kalau ada terkasar, tersalah ngan korang...nak mulakan hidup baru...
>>last but not least, hidup hanya sekali, jgn lupe bwk bekal byk2 tuk akhirat sane (^^,)
Abid Sabri [4810]

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete